Przejdź do treści
fundacja 1u logo
  • Start
  • O nas
  • Aktualności
  • Projekty
  • Co robimy
  • Szkolenia
  • Diagnoza
  • #Rodzina1u
  • Zespół
  • Partnerzy
  • Galeria
  • Kontakt
fundacja 1u logo
  • Start
  • O nas
  • Aktualności
  • Projekty
  • Co robimy
  • Szkolenia
  • Diagnoza
  • #Rodzina1u
  • Zespół
  • Partnerzy
  • Galeria
  • Kontakt

Uważasz, że szkolenie zostało nienależycie wykonanie – procedura reklamacji

Opublikowano: 25 września 2019

Procedura zgłaszania skarg i reklamacji na usługi szkoleniowe

1. Zamawiający ma prawo zgłosić reklamację z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usługi szkoleniowej.

2. Reklamacje usług szkoleniowych można zgłaszać w formie pisemnej listem poleconym, pocztą elektroniczną lub dostarczyć osobiście do Biura Fundacji na Rzecz Integracji Środowiska Akademickiego Jeden Uniwersytet (ul. Franciszka Ratajczaka 44 piętro 3, 61-728 Poznań, biuro@1uniwersytet.pl)

3. Termin składania reklamacji wynosi 14 dni roboczych, licząc od dnia w którym usługa została wykonana lub miała być wykonana.

4. Pismo zawierające reklamację powinno zawierać:

a. dane kontaktowe do uczestnika/podmiotu zgłaszającego reklamację,
b. nazwę i datę usługi (imię i nazwisko trenera), wobec której zgłasza się zastrzeżenie,
c. opis zgłoszonego problemu,
d. uzasadnienie reklamacji.

5. Reklamacje zostaną rozpatrzone nie później niż w ciągu 14 dni roboczych liczonych od momentu otrzymania przez Wykonawcę informacji o powstałej nieprawidłowości, a w przypadkach szczególnie skomplikowanych, czas rozpatrywania reklamacji może ulec wydłużeniu. Decyzja dotycząca reklamacji z ewentualną propozycją rekompensaty w przypadku, gdy reklamacja jest zasadna, zostanie przesłana składającemu reklamację pocztą elektroniczną lub pocztą tradycyjną.

6. Wykonawca ma prawo zwrócić się do składającego skargę lub reklamacje o dodatkowe pisemne wyjaśnienia.

7. W przypadku stwierdzenia zasadności wniesionej reklamacji Zamawiającemu przysługuje częściowy lub całkowity zwrot kosztów szkolenia albo możliwość ponownego uczestnictwa w kursie o tym samym zakresie w najbliższym możliwym terminie.

 

lub skontaktuj się z nami: szkolenia@1uniwersytet.pl

Nawigacja po artykułach

 Zaufali namPROCEDURA POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU WYSTĄPIENIA DZIAŁAŃ NIEPRZEWIDZIANYCH 

2023 ⓒ 1uniwersytet.pl | Wdrożenie: Sigmeo