1. Wprowadzenie
Fundacja na Rzecz Integracji Środowiska Akademickiego „Jeden Uniwersytet” zapewnia dostępność usług szkoleniowych zgodnie z ustawą o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami oraz ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Deklaracja obejmuje wszystkie szkolenia stacjonarne, online i hybrydowe.
2. Zapewnienie dostępności usług szkoleniowych
2.1. Dostępność komunikacyjna
Fundacja na prośbę zainteresowanego zapewnia:
Tłumacz PJM dostępny jest po zgłoszeniu potrzeby min. 7 dni przed szkoleniem.
2.2. Dostępność cyfrowa szkoleń online
Fundacja na prośbę zainteresowanego zapewnia:
2.3. Dostępność architektoniczna szkoleń stacjonarnych
Szkolenia organizowane w siedzibie Fundacji odbywają się w przestrzeniach dostępnych (winda, szerokie przejścia, toaleta dostosowana). W przypadku szkoleń poza siedzibą Fundacja wybiera obiekty dostępne architektonicznie.
2.4. Dostępność materiałów szkoleniowych
Materiały szkoleniowe są przygotowywane, zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami, np.:
2.5. Dostępność organizacyjna
Fundacja zapewnia:
3. Procedury zgłaszania potrzeb i problemów
Uczestnik może zgłosić:
Kontakt:
4. Skargi i odwołania
W przypadku odmowy zapewnienia dostępności możliwe jest:
1) złożenie skargi do Fundacji,
2) złożenie skargi do Rzecznika Praw Obywatelskich: www.rpo.gov.pl
5. Informacja o usługach dodatkowych
Fundacja może zapewnić:
6. Podsumowanie
Fundacja Jeden Uniwersytet prowadzi działania zapewniające dostępność usług szkoleniowych, a deklaracja będzie aktualizowana w miarę rozszerzania usług.